Jeżeli chcesz zlecić optymalizację sklepu internetowego, kliknij tutaj.
Wydałeś krocie na nową stronę internetową, a ta nie zdobywa kolejnych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo Twoich starań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj używają popularnych wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien zatem zatroszczyć się o to, by stronę jego przedsiębiorstwa użytkownicy wyszukali bez dużych trudności. Jak to osiągnąć? Należy skupić się na witrynie, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi internetowego giganta – Google.
Optymalizacja stron – na jakich zasadach polega?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje polegające na dopasowaniu strony do wytycznych Google. Są to zarówno zmiany kodu strony, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie istotne ze względu na to, iż roboty Google klasyfikują strony według z góry ustalonych algorytmów – ważne jest na przykład semantyczne wykorzystanie znaczników HTML oraz nasycenie słów kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to zadanie wymagające dużej wiedzy o wciąż zmieniających się algorytmach Google – z tego względu również kiepskim rozwiązaniem będzie samodzielne edytowanie kodu korzystając z ogólnodostępnych poradników. Zdecydowanie lepiej postąpimy powierzając to sprawdzonej firmie SEO oraz rozpatrując to jako inwestycję – dochody notowane przez naszą firmę mogą zwiększyć się nawet po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]