Zajrzyj w to miejsce, żeby zamówić pozycjonowanie stron www.
Funkcjonują trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– kraj (przykładowo “producent słodyczy Polska”)
– miasto (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Żoliborz”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do klientów rezydujących w konkretnym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie ma możliwości rywalizować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Dalszy rodzaj pozycjonowania to słuszne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, iż rośnie trend wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe Nike Revolution czarne sklep online,
– golarka Philips One Blade Pro czarna,
– telefon Huawei P20 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed okazjonalnymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego zespołu, Dzień Dziecka lub Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy rozpocząć je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny internetowej.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]