Kampani SEO - sprawdź pełną ofertę.

Przedsiębiorstwa oraz administratorzy witryn internetowych, którzy pragną, żeby pojawiać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań osobiście. Nie dysponując kwalifikacjami w tematyce SEO i nie śledząc regularnie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzeci sposób to zatrudnienie agencji SEO. Budżet przewidziany na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że obok ekspertów od SEO w pracują tam również osoby od kampanii Google Ads, copywritingu, kodowania czy projektowania graficznego służące rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.

Firma SEO – wybierz taką, która działa w branży od lat

Agencji SEO w Polsce jest wiele. Co wziąć pod uwagę w trakcie wyboru firmy, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Rekomendujemy wybrać agencję, która działa na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a również tych marketingowych czy kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze gwarantuje należytą jakość usług. Wybierając firmę, która istnieje od około dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może bez przeszkód pochwalić się ciekawym portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj znajduje się dział „Case study”. Zanim zatwierdzi się umowę trzeba przeczytać opisy takich przypadków, żeby samemu przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to z jakimi zadaniami przyszło im się zmierzyć i dla jakich branż pracowała. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: informuje o harmonogramie prac na nadchodzące tygodnie, a także dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich efekty.

Następny ważki aspekt to personalizacja oferty i dobranie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na pytanie ofertowe odpisuje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania pracownik dobrej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby poprosić o dodatkowe dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się znaleźć na własną rękę online, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd działaniach SEO oraz o najważniejszych dla klienta usługach czy artykułach, które zamierza wypromować.

Co o agencji SEO świadczy system rozliczeń jaki oferuje?

Przezornie powinno się podejść do firm SEO, które sugerują umowę z zapłatą za wypracowany wynik. W takim modelu klient rozlicza się z firmą SEO dopiero wtedy, kiedy frazy kluczowe zdobędą wskazane w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top5 albo Top10). To wciąż dość popularny sposób rozliczeń, jednak wiąże się ze znacznym zagrożeniem – można bowiem uzyskać szybki efekt łamiąc reguły ustalone przez Google. Nieustannie aktualizowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem dobra firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do ceny za współpracę z firmą SEO, to sporadycznie bywa ona stała – często w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy potrzebne są wyższe nakłady finansowe, by wykonać skrupulatny audyt SEO, a potem wdrożyć wszystkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, jak witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są o wiele niższe.

Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]